20090625

Ayris "Vestiyer böyle mitiş, Vestiyer şöyle mitiş" diyip duruyodu. Başkasının blogu sanmıştım ama gayet kendisinin bloguymuş.
Hayır bebeyim, burası en güzeli. Vestiyer bok.

Sınırsız kotası olan gerzekalı biri var bu blogda. Yazar bi' de. Aa tam olarak altımdaki postu atan da o. Nası da bulamadınız deyil mi?
İndirdiği filmler de hep benim gözdelerim ;) Aklınca bana özeniyo, haha :G
Ktss diycem ve sadece o gerzekalı anlıycak bi' de.
Öptüm.

3 yorum:

Ophelia dedi ki...

Oha bi de link vermiş.
Kimse kıskandığım için söylediğimi anlamadı sanki.
Konuşmuyorum. *dil*

Amphibian dedi ki...

Reklamını yapıyoruz olm, daha ne :P
evetçünkübizimçokizleyicimizvar

Ophelia dedi ki...

sıs.