20090731

Bütün ahhlar böyle olmalı lan. Bu yüzden olmalı. İçlenmemeli insan. Cidden. Yok illa üzüleceğim, ağlayacağım diyorsan kendine ağla. Hiç başkasına ağlama yani. Karnın mı acıktı? Madem kalkmaya üşeniyorsun benim gibi, g.tünü kaldırmaya üşeniyosun, o zaman kalkamıyorum diye ağlayabilirsin. İçinden diğer ağlamak istediklerini geçir ama çaktırma. Kendine bile çaktırma yani. O derece. Yapabilirsin. Güveniyorum sana.
Benim hiç yapamadığım şeylerden biri suçu başkasına atma gerizekalılığıdır. Yapamam bunu. Atamam suçu başkalarına. Hatta etraftaki başıboş suçları da üzerime aldığım olur bazen. Yazık sahipsiz kalmasınlar yani. Tek sebep bu. Sonra mesela meteor çarpacaktır dünyaya 'benim suçum lan' diye oturur ağlarım Allah'ıma. En azından kafama meteor düşücek diye ağlamam yani. İyi di mi? Bence de...

Hiç yorum yok: