20090714

Hayatta en çok zevk aldığım şeylerden biri de insanları izlemek. Özellikle otobüsteyken. İnsanların akıllarından geçenleri tahmin etmeyi, mutlu mu mutsuz olduklarını anlamaya çalışmayı, giysilerini, sevgililerini, surat ifadelerini incelemeyi seviyorum. Kendime hep "acaba şu kızın yerinde olmak ister miydim?" diye soruyorum. Hiç birinde evet olmuyo ama cevabı. Mutlaka istemediğim bi' yönünü buluyorum. "Şunun burnunu, şunun saçını, şunun sevgilisini, şunun annesini, şunun parasını.." diye bi' sürü insanın çeşit çeşit özelliği sıralanıyo önümde. Sürekli kendimi kıyaslıyorum onlarla, şanslı mıyım zavallı mıyım? diye.

Bi' de hep hayatımın erkeğiyle otobüste karşılaşacağıma inanırım.
Eğer böyle hayallere sahipseniz, Def Leppard - Long, Long Way to Go dinlerken düşünmeyin.
Baya canınızı acıtıyo çünkü, daha başlamamış ilişkinin ayrılığını hayal ederken buluyosunuz kendinizi.

Ya da siz en iyisi otobüsü yalnızca gidiş geliş amacıyla kullanın. Boşverin hayal kurmayı, insanları izlemeyi, düşünmeyi.
Evet.

6 yorum:

Gaia dedi ki...

Oha hahah =D Bu kadar ortak şeyler düşünmüş olamayız bir toplu taşıma aracı üzerinde.:P . Bende nedense sürekli otobüste trende falan karşılacam merakı vardır hayatımın erkeğiyle. Ama ben bunu isteyen kız tanıdım birtek hiç erkek tanıdım o yüzden imkansız olsa gerek. Hahah .. insanları izlemek gerçekten zevkli iş (:.
Ve bende hep kıyaslarım ve hayır olur cevabı. Sanki yazıyı sen değilde ben yazmışım.. tuhaf :)

Hamamböceği dedi ki...

ahaha xD vardır bence ya öyle erkek, olsun yani, lütfen. hatta ben böyle oturup müzik dinlerken yanıma otursun. "pardon ben de dinleyebilir miyim?" desin. ben de "ehehe tabi" diyim. o sırada da long, long way to go çalsın. sürekli o şarkıyı dinleyelim ama repeat modunda olsun. sonra ben diyim ki "pardon sıkılmışsındır herhalde" o da desin ki "yok aslında çok sevdiğim şarkılardandır." bana sırıtsın güzelce. eriyim ben de orda. sonra love reign o'er me'yi de seviyo çıksın. böyle şaşıralım, çok mutlu olalım, sevinelim, sohbet edelim. sonra onun durağı yaklaşsın, "bu sohbet burada bitmesin bence?" desin öyle tatlı gülümsesin ki veriyim numaramı. sonra mutluluğa doğru koşalım birlikte.

öhm. taam iyi değilim ben.
dsahgdsad.

Amphibian dedi ki...

sandoıjposa
oldu o zamaan.

Hamamböceği dedi ki...

hatta bu çocuk mümkünse bi' de kıvırcık saçlı olsun. ehehe.

Gaia dedi ki...

fhgdjklkfjd.evett!ahah bende tam yüksek sesle böle oynayarak müzik dinlerken,oha inanmıyorum bu benim en sevdiğim şarkıdır. desin isterdim sonra böyle en sevdiğimiz ortak şarkılardan muhabbet falan edelim, sonra ben böyle aman tanrım falan diye eririm heralde. sonra dediğin gibi numaramı falan istesin haha . İlginç bir şekilde aynı hayallere sahibiz. ama düşünüyorumda hayal etmek kolay ama gerçekte böyle biri konuşmaya çalışsa terslerdim heralde jkjfrfr.benimkide esmer, uzun boylu olsun ama ayaküstü fantazi yaptık.

Hamamböceği dedi ki...

bi gün bu da olur bence ya, neden olmasın olur yani, di mi? olur olur.