20090714

Ömrüm yollarda geçiyo yeminle.
Yine evdeyim.
Cuma veya cumartesi gidicem.

Ama o zaman gittiğimde tam gitmiş olucam. Bi' süre ablamlarda kalıcam sonra da tatil olayları falan.

Çok ani bi' şekilde eve gitcevm ben dediğimden çantamı falan almadım yanıma. Ve lenslerim yanımda yok. Çiikinim. Gözlüklü takılcavm bi' süre.

Uykum var. Ve siz buna çok şaşırdınız. Çok pis şaşırdınız. Öyle böyle değil.

2 yorum:

Hamamböceği dedi ki...

niye bu kadar çabuk döndün? niye geri gidiyosun? gitme.

Amphibian dedi ki...

çünki bugün dönmeseydim daha çok kalmak zorunda kalıcaktım orda. dedim yeter. geri gitmeliyim bi' de. öyle yani.