20090702

Sargılı elini adamın yüzüne doğru salladı.
"Ben bittim seni de bitiricem lan!" diye de bir tehdit savurdu. Ardından bu tehditi bir kaç küfürle zenginleştirerek paldır küldür kapıya yürüdü. Çok geçmedi kapıdan çıkamadan tekrar dönüp bir küfür daha savurdu. Küfürbaz salına salına adeta bir kuğu gibi koridora çıkmıştı ki arkasında bıraktığı salça suratlı adam hafif bir çekimserlik ve artık sargılı elli küfürbazın ondan bir kaç metre uzaklaştığını düşünerek;
"Dua et elin sargılı! Yoksa ben sana yapacağımı biliyordum!" diye söylendi.
Salça surat bunu yıllar sonra bir masada arkadaşlarıyla hep birlikte otururken şöyle anlattı;
"Nasıl içmişse pis herif, geldi bana artizlik* yaptı. Bende tutamadım kendimi. Anam avradım olsun uzadı iki metre... Kapıdan çıktı tekmemle."
Bravo salça surat. Keşke bizde görebilseydik!

*Artiz olunmaz artiz doğulur.

Hiç yorum yok: