20090910

Doğmuş işte falan. Ee hadi kutlu olsun. Burdan da kutluyim. En son ben kutladım di mi?
Tüh lan. Bak şimdi. Keşke 11,59 da kutlasaydım. O zaman kesin en son olurdu hee.
Neyse...
Hayat.
Mukadderat.
N'apıcaksın yani? Böyle...
Benim doğum günümü kimse hatırlamasın istiyorum bu arada. Cidden bak. 17 çok boktan bi' yaş gibi geliyor çünkü.
Bu arada kaç oldun yavrum şimdi sen?
Kaça gidiyorsun gibi oldum yemin ederim. Asdhgdfvakj.
Seviyore seni. Dediğim gibi yani.
Kaç puan bize?

P.S. Belli olmasa da bu bir doğum günü kutlama şeysiydir. Ve bu gün doğan Dilayra kişisine ithafendir.

1 yorum:

Amphibian dedi ki...

en son kutlayan sen olmadın ama :P
öptüm.