20090929

OHA.
Az önce çok kötü bi' şey fark ettim.

Okula yeni gelen tarihçi çohoştu tamam mı.
Dedim ki nolur bu gelsin bizim tarihe.
Yerim çünki.

Aynı zamanda tarih ııy diyen arkadaşlarıma da "tarih yok bizde bu sene ki" diyodum.

Bunları söyleyen biriydim yani.
İnkılap var onun yerine ve ona da eski tarihçimiz giriyo.

Az önce de "umarım tarihe yeni gelen hoca girer yaaa :)" moduna girdim yine kendi kendime.
Umut ediyodum çok. Hani o an tarih en sevdiğim ders olabilirdi.
Gerçekler çok pis çarptı yüzüme.

Salağım.
sandosapdsa.
Ama o hoca çohoştu. Bıyıklarını yirim.

Resmen akrostiş şiyir yazıcam.
Bıyıklım çıkıcak baştan sonra okunduğunda.
ajdposajdposakdsad.
Böyle biriymişim ben mesela.

Bıyık mı? Yivreaaanç moduna girdiğini biliyorum ey okuyucu. Ama görsen sen de hayran kalırsın. Tamam mı? Aferim.

Hiç yorum yok: