20091001

Ay ay ay, kim geldi bilin bakalım.
Dershane sınavında 4. olmuş,
(tüm 11ler içinde. üstelik matematiğim herkesten mütiş. HAHA.)
(olm bildiğin 11 olduk ha bu arada.)
(ay çok özlemişim parantez yapmayı.)
otobüsle gelip giderken,
dershane ortamlarına akarken,
okul tenefüslerinde muhteşem seksi bacakları ile (?!) bütün gözleri üzerine çekerken,
(taam burası azcık abartı oldu)
popülaritenin dibçiğine dayanmış hardır hardır gidip gelen bir genç kız.

evet, BEN!

Ay, sağ kulağım sağır oldu.
geçici bi' şey olması umaraktan, 3-4 saattir tek kulakla idare ediyorum.
Bak, gelir gelmez başladım sızlanmaya nazlanmaya.
Kişiliğimden de ödün vermem yani.

Dilok, Irmak. Seviyom. Özledim. By.

2 yorum:

İkoncan dedi ki...

Karmaşık sayılar götüne girsin.

Özledm. Geleceeen.

dAfnE* dedi ki...

bende 4.yüm. 11 sos lar arasında.11 soslar ise toplam 6 kişi.evet gerçekten çok iyi.