20091027

(bu resmi gördükçe ırmağı anacağım.)
Götü boklu Irmak yüzünden sabahtan beri virüsten kurtulma çabaları içersindeyim.
BUNUN CEZASINI ÇEKECEN SEN ÖBÜR TARAFTA HELEEEEEE!
Öhm. Cazgır ara sokak kadını modundan çıkıp Ezg moduna dönüyorum
ve Irmak'a şu iki çift lafı sunmak istiyorum:
Canın sağolsun!
Yukarıda verilen bilgilerden yola çıkarak aşağıdakilerden hangisine ulaşılamaz?
a) Yazar, IXX. (nasıl okunduğunu ne siz sorun ne ben söyliyim) yüzyıl şairidir.
b) Yazar "Canın sağolsun!" cümlesinin sonunda "gardaş" da demek istemiş fekat sunuşta "iki çift laf" dediğinden dolaaayı diyememiştir. Ama ossun bacımdır, yiğidimdir, ben dedi gibi hayal ettim.
c) Mütevellit kelimesini kullanmak ve havasına hava katmak istemiş ancak becerememiştir.
d) Sabahtan beri trojan silmeye çalışmaktan beyni sulanmış KANIMCA.
e) "Allaşkına niye 5 şık oluyo lan. 5. şıkka yazcak bi'şey bulamadım. Hayır 4 şık yaparsam da kuulluğum bozulur yani, cık, olmaz." diyerek uyuşmuş ayağını burkayazmıştır.


Sonradaneklenennot: Şunu da görünce kendimden bildiğin tırstım. Hayatımı test yöntemiyle kontrol etmeye başladım hacı, bu inekliğin 2. safhasıdır!

Hiç yorum yok: