20091122

EHEHE.
dusunenkafadaydı bu konuşma ama silince doğal olarak bu da gitmişti. az önce şans eseri rastladım :W :W
yerim!
of evet özledim.

Hamamböceği:
*99.8 hala :A
*99.9 Wink
Amphibian:
*99.10 mu olcak bi de
*ahdsaohjosad
Hamamböceği:
*jdshajdhsa zuhahah
Amphibian:
*AY ÇOK KOMİĞİM
Hamamböceği:
*sonsuza kadar gidiyomuş bundan sonra hjdsahdga muha
Amphibian:
*:F:F:F:F
Hamamböceği:
*99.834721389712837128732817 felan
Amphibian:
*ÇOK HOŞ OLURDU
*en sonunda seneler sonra falan
*"kandırdık ehehe"
*:F:F:F
Hamamböceği:
*jasdhasjdh
*muhamuha
Amphibian:
*hatta ben çıkıyorum ekrana
*"BU İŞLER BÖYLE" diyip göz kırpıyorum ve bilgisayar çöküyo
*:F:F
Hamamböceği:
*UGHDASDHGSAHDGASGHDGSHAGDHASGD
*ÖLDÜÜÜÜÜM
*ZUHAHSJAHJDHASJDH
Amphibian:
*:F:F:F
Hamamböceği:
*karnım muhamuha
Amphibian:
*deli gibi güldüm ben de:F
Hamamböceği:
*seni hayal ettim o halde.. muhamuha
Amphibian:
*ben de göz kırptım kendi kendime az önce
*ansdoısajıdsad
Hamamböceği:
*jhsajdhasjhd zuhahha

Hiç yorum yok: