20100107

Değişmez sorumuz
Nedir ki sonumuz?
Toprak değil mi erkeni geçi
Aldırma sen doldur be meyhaneci

Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Doldur bak efkarlandım yine bu gece
Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Dostlar gitmeden gizlice

Çok ülkeler gördüm
Çok diyarlar gezdim
Ögrendim alemin sırrı nedir
Dünyanin merkezi bu meyhanedir

Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Doldur bak efkarlandım yine bu gece
Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Dostlar gitmeden gizlice

Ölürsün dediler
Dün içirmediler
Sanki sarhoş oldum bilmem neden
Çıkmam tövbe bir daha meyhaneden

Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Doldur bak efkarlandim yine bu gece
Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Dostlar gitmeden gizlice

Lay layyy layy ehehhhe
Doldur kardeşim doldur yaa
Meyhaneci... koy... içki koy yaa.
Hadi serefine...
Sağol bey be sağol yaa... ahhahahahaa...
Terkedicekler nası olsa biliyosun di mi sen de.
Sağol abi...






ABİ JKHAŞLALA.
HER SEFERİNDE YARILIYORUM YAAAA
IKAOPHIAIAAAIAOPIHAKA.

Hiç yorum yok: