20100212

haycan. :
*olm
*gün gelir de ölürsem
*mezarıma jelibon gömün benimle
*fdshgfhdsgfhdgsfds
*şu an bunu istedim
Scatterbrain :
*dsajdpsakdpsakdğpsa
*tamam:
*peki.... .z
*yaparız..... .z
haycan. :
*hdgsfhdgsfgds
Scatterbrain :
*ben çikolata ve vişne suyu isterim
*aha buldum
*yakın beni
*küllerimi çikolatalara katın
*aojpsadıpğksağpsa
haycan. :
*jfhjfhdsjfhjdshjdsh
Scatterbrain :
*herkes yer beni yaşarım
*askdsakspağdpğsa
*ajsdjsao
haycan. :
*iğrençsin fhdsdgsf
Scatterbrain :
*iğrençlik. :F
*askdsapsağ
haycan. :
*olm ne düşündüm
*mesela ben ölüyorum
*acayip hastayım fln
*başucumda da sen varsın
*son nefesimde sana diyorum ki
Scatterbrain :
*götlü :GF
*poksadğpsakpdsa
haycan. :
*mezarıma beni seninle gömsünler
*NAPARDIN
Scatterbrain :
*seni gömerdim
*sonra ben ölünce vasiyet ederdim
*ezgin mezarının yanına pilizz ;)
haycan. :
*hayır olm
*aynı tabutun içine gircez
*sen canlı olcan
*ben ölü
*fdhgsfhdgsf
*yalnız
Scatterbrain :
*sakdğpsasa
haycan. :
*nası bi istektir bu
Scatterbrain :
*sağpsağlsağsla
*sjdosjasa
*ben ölüyom o da ölsün banne :Ç
*uyuyana kadar kalsın benle :Ç
haycan. :
*dhsgshagdhasgdhagsdsa
*ıııy ben çürürüm
*kurtçuklar ağzına dolar
*hm.
*fdshgfhdsgfhdgshfdgsfhgdsjgfdsf
Scatterbrain :
*askdpsakdpsağdsa
*yok en fazla 10 dakka dururum senle
*sonra çeker giderim
haycan. :
*kill bill gibi
*tabutu yumrukla kırarsın
*fdhsgfhdsgfhdsgf
Scatterbrain :
*kspağkdğpsaksağd

Hiç yorum yok: